تاکید استاندار برتشکیل کمیته هماهنگی دهه فجر ۹۸

استاندار زنجان گفت: کمیته‌های هماهنگی دهه فجر امسال ظرف یک هفته آینده تشکیل خواهد شد.

تاکید استاندار برتشکیل کمیته هماهنگی دهه فجر ۹۸به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر امسال، ارمغان برگزاری باشکوه این مراسم را وحدت و اتحاد بیشتر مردم کشور دانست.

حقیقی به تمام مدیران استانی تکلیف کرد که ظرف یک هفته آینده برنامه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی را جمع بندی کنند و به صورت یک مجموعه در اختیارستاد هماهنگی استانی قرار دهند.

او حضورمدیران در بین مردم را ضروری دانست و افزود: مدیران در ایام دهه فجر با حضور در مساجد و مراکز فرهنگی گوش شنوای درد و دل‌های مردم باشند.

استاندار از تغییرنام خیابان حد فاصل بلوار شهید شهریاری تا میدان مدیریت به نام سردار شهید سلیمانی توسط شورای شهر تقدیر کرد.

حقیقی از آغاز ساخت سریال شهید شهریاری در دهه فجر امسال خبر داد.

فغفوری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم از آغاز به کار ۱۰ طرح صنعتی در استان خبر داد.

علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در دهه فجر امسال ۴۰۰ طرح با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: در ایام دهه فجر امسال طرح‌هایی در قالب رفع نقاط حادثه خیز و اجرای فاز اول کمربندی خدابنده، کمربندی ابهر و پایگاه امدادی در محورتهم – چورزق افتتاح خواهد شد.

خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان هم از افتتاح ۳ باب استخر و ۲ زمین چمن مصنوعی و سالن تیراندازی بعثت استان در ایام اله دهه فجر خبر داد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.