رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی:

کاندیدا‌ها حق سخنرانی در دانشگاه آزاد را ندارند

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کاندیدا‌های انتخابات آینده حق سخنرانی در هیچ‌یک از واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی کشور را ندارند، اما برگزاری برنامه‌های مناظره با دعوت تشکل‌های دانشجویی منعی نخواهد داشت.

کاندیدا‌ها حق سخنرانی در دانشگاه آزاد را ندارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سیروس صابری در حاشیه سفر به شیراز تاکید کرد: حرکت به سمت رشد و تعالی در دانشگاه با تجدید نظر در برنامه‌ریزی و حرکت‌های جدید انجام شود، تا دوباره دانشگاه جوان شود.

او با اشاره به حوادث آبان گفت: نقش مردم و بسیج بسیار مهم بود و تیر خلاص را مردم به آشوبگران زدند و با حضور در راهپیمایی آبان به دشمنان نشان دادند که اینجا سوریه و عراق نیست و این دشمنان فکر نمیکردند که نقشه آنان با شکست مواجه شود و دو سه روز بساط آنان جمع و برچیده شود.

صابری افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری را هیچ وقت از یاد نبریم و سر لوحه همه کار‌ها و برنامه‌های تک تک مسئولان باشد، چرا که راهنما و تعیین کننده مسیری روشن و موفقیت آمیز است.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مسئولان واحد‌ها و مراکز خواست که سیستم نظارت تصویری واحد‌های دانشگاهی را در اولویت کاری خود قرار دهند تا نظارت موثرتری بر دانشگاه داشته باشند و تاکید کرد: کار کنید و دست از تلاش برندارید و کاری کنید که بعد از بازنشستگی حسرت انجان کار‌های را که می‌توانستید بکنید و نکردید را نخورید.

صابری بر انجام دقیق و موثر " دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی" در دانشگاه تاکید کرد و اجرای این دستورالعمل را از اولویت‌های مهم در حوزه کاری همه مسئولان دانست.

محمدکاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت استان و واحد شیراز در حوزه‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، پژوهش و فناوری، دانشجویی و فرهنگی، توسعه مدیریت و منابع و عملکرد و فعالیت‌های مهم دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار