معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

ملاک گزینش، باید حالِ فعلی افراد باشد

خجسته‌پور در گردهمایی گزینشگران استان سمنان به مناسبت روز گزینش، گفت: در گزینش باید ملاک ما، حال فعلی افراد باشد و بر اساس حال فعلی قضاوت کنیم.

ملاک گزینش، باید حالِ افراد باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، در گردهمایی گزینشگران استان سمنان به مناسبت روز گزینش، گفت: این روز‌ها کشور بابت شهادت سردار قاسم سلیمانی در حزن و اندوه است. این غم و نگرانی هم در فضای حقیقی و هم فضای مجازی به چشم می خورد.

او با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی بعد از شهادت، تاثیرگذارتر شده افزود: شهید سردار قاسم سلیمانی، اگر در زمان حیاتش حافظ منافع ملت و دین و مرز کشور بود و برای حفظ امنیت این مملکت مبارزه می‌کرد، شهادتش موجب وحدت افراد با نگرش‌های متفاوت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: این شهادت برای سردار قاسم سلیمانی، فوز و رستگاری عظیمی بود. اما برای ما که این گوهر را از دست دادیم، یک خسارت جبران ناپذیر است و قطعا این تاریخ و این روز در ذهن همه ایرانیان خواهد ماند؛ و قطعا همانطورکه رهبر انقلاب وعده دادند، انتقام سختی در انتظار بانیان این حادثه خواهد بود.

خجسته‌پور  انتخاب درست نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی را ایفای حق گزینشگران دانست و ابراز داشت: به واسطه ماموریتی که نظام جمهوری اسلامی و امانتی که مردم بر عهده ما می‌گذارند، ما حق پیدا می‌کنیم که از بین داوطلبان قرار گرفتن در هر جایگاهی، بر اساس معیار‌ها و صلاحیت‌هایی که اعلام شده است دست به گزینش بزنیم.

او با بیان اینکه باید از دوگانه‌سازی و سیاه و سفید دیدن مسائل خارج شویم گفت: باید افرادی انتخاب شوند که هم متخصص باشند و هم متعهد و هردوی این ویژگی‌ها کنار هم قرار می‌گیرند.

خجسته پور با اشاره به اینکه گزینشگر باید از تجسس در زندگی افراد بپرهیزد افزود: در گزینش باید سوالات مرتبط باجایگاه مورد نظر پرسیده و از پرسش سوالات غیر ضروری که باعث اعتراف فرد به گناه بشود خودداری شود.

معاون سیاسی استاندار سمنان ابراز داشت: طبق فرمایشات حضرت امام، در گزینش، ملاک ما، باید حال فعلی افراد باشد؛ و بر اساس حال فعلی قضاوت کنیم.

در انتهای مراسم، از مدیران هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی با اهدای لوح تقدیر شد.

پانزدهم دی ماه سال‌روز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تنقیح گزینش‌ها در دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.