تو سلیمان می مانی

باری دیگر نیّت شوم و تفکر نامیمون «امپریالیسمِ» متجاوز و گستاخی‌های «ترامپ» قُمارباز،خط‌ های قرمز سیاست را رد کرد و به مانند گذشته نشان داد که استکبار خونخوار،نشانی از انسانیت و عقلانیت در سر ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،شهادت سرتیپ «حاج قاسم سلیمانی» به دست آمریکای جنایتکار ثابت کرد که تا چه حد متجاوزان و دشمنان اسلام، از تفکر مقدس او بیم و هراس در دل داشته و از برملاشدن فتنه هایشان ترس دارند.

«سردارِ شهید» نمادی از مبارزه برای امنیت و عدالت بود و امنیت دیروز، امروز و فردای ایرانِ اسلامی، مدیون رشادت‌ها و تلاش‌های انقلابی و خستگی ناپذیر این مرد بزرگ است.

«سردار» به جهانیان ثابت کرد که هیچ دشمنی نمی‌تواند در خیالش نیز به مرز‌های کشورمان فکر تجاوز کرده و نگاه چپ بیاندازد. نام «شهید سلیمانی» با واژه امنیت و اقتدار عجین شده و همچنان باعث هراسِ استکبار و ترامپ قُمارباز می‌باشد.

این «سردارِ رشید» در دوران حیات پر افتخار و مبارزه اش، تفکر مقدس خود را به خوبی در میان جوانان انقلابی و ولایتمدار ایران تکثیر کرد، تا پس از خود نیز دشمن نتواند خیال تجاوز به سرزمین «سلیمانی»‌ها را در سر داشته باشد.

گرچه امروز روح برادر بزرگ ایرانیان شهید «حاج قاسم سلیمانی» به ملکوت اعلی پیوست، اما تفکر «سردار» زنده است و هزاران جوان انقلابی و جان بر کف، عاشقانه رهرو این راه مقدس هستند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.