همه دشمنان اسلام بدانند خط جهاد و مقاومت ادامه دارد

امام جمعه خوی گفت: همه دشمنان اسلام بدانند خط جهاد و مقاومت ادامه دارد به زودی انتقام این شهید بزرگوار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بعد از توصیه نماز گزاران به رعایت کردن تقوا بااشاره به اینکه سردار سلیمانی در طول چهل سال حیات طیبه جمهوری اسلامی همواره در میدان جهاد و مقاومت حضور داشت و لحظه‌ای دست از مبارزه نکشید.
 
او ادامه داد: از جنگ تحمیلی گرفته تا مبارزه با تکفیری‌ها و داعش؛ رشادت‌های این سرباز فدایی اسلام به عنوان فرمانده لشکر پر افتخار ۴۱ ثارالله کرمان در دوره دفاع مقدس و فرماندهی محور مقاومت در مبارزه با داعش و سایر تروریست‌های دست پرورده آمریکا، هرگز از یاد نخواهد رفت.
 
شکوری اظهارداشت: امروز حاج قاسم سلیمانی یک چهره بین المللی دارد به زودی انتقام این شهید بزرگوار گرفته می‌شودوتمامی دنیا این حرکت تروریستینی را محکوم می‌کند.
 
خطیب نماز جمعه خوی افزود: همه دشمنان اسلام بدانند خط جهاد و مقاومت ادامه داردوهر کس منافع و مصالح ایران را تهدید کند ضربه سختی خواهد خورد.

خطیب نماز جمعه خوی با اشاره به مواضع اخیر رهبری مقام معظم رهبری در ارتباط با آمریکا اظهار داشت: مقام معظم رهبری روز چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ به مناسبت روز میلاد حضرت زینب و روز پرستار با هزاران نفر از پرستاران کشور ملاقات کردند بخشی از سخنرانی مهم آن بزرگوار در ارتباط با حوادث اخیر و موضع گیری علیه یاوه گویی سردمداران حکومت آمریکا بود.
 
اودر ادامه گفت: همچنین ایشان می‌فرماید مردم منطقه به‌شدت از آمریکا متنفرند. وهمه بدانند جمهوری اسلامی به‌دنبال جنگ نیست، اما با هرکس که منافع، مصالح، عزت، عظمت و پیشرفت ملت ایران را تهدید کند، بدون ملاحظه مقابله و ضربه سختی به او وارد خواهد کرد، حمله امریکا به حشدالشعبی در واقع گرفتن انتقام داعش بود، زیرا آن نیرویی که داعش را زمین گیر کرد و از بین برد، بسیج مردمی عراق بود.
 
خطیب نماز جمعه خوی در ادامه افزود:همچنین رهبربزرگوار در آن جلسه فرمود:جمهوری اسلامی اگر تصمیم بگیرد با کشوری معارضه و مقابله کند، صریح این کار را انجام خواهد داد، اما همه بدانند ما به منافع و مصالح کشور و به عزت و عظمت و پیشرفت ملت ایران به‌شدت پایبند هستیم و در مقابل هرکس که بخواهد آن را تهدید کند، بدون ملاحظه وارد خواهیم شد و به او ضربه خود را وارد خواهیم کرد.
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.