بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ دی ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در گلوگاه/ دستگیری سارق قطعات خودرو در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۱۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ سارق منزل در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت منزل و موتورسیکلت در این شهرستان اقرار کردند.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۴ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی سرقت قطعات خودروی یکی از شهروندان در یکی از خیابان‌های ساری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده است شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت قطعات خودرو در هفته گذشته اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.