بسته اخبار حوادث امروز ۱۰ دی ماه ۹۸؛

کشف و ضبط ۳۰۰ لیتر کود مایع قاچاق در آمل/ کشف ۲ تن ضایعات مرغی فاسد در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ضایعات مرغی فاسد در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان در اجرای طرح کنترل خودرو‌ها در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حمل فراورد‌های گوشتی مظنون شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودری مورد نظر ۲ تن ضایعات مرغی فاسد کشف کردند.

سرهنگ گنجی گفت: ضمن توقیف خودرو، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف و ضبط کود مایع قاچاق در آمل

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل، گفت:بر اسال دستور العمل سازمان جهاد کشاورزی مازندران در خصوص جمع آوری کود تقلبی نکس (nex)، اداره تولیدات گیاهی با همکاری تعزیرات حکومتی ۳۰۰ لیتر کود تقلبی که از طریق تولید کننده در حال توزیع در سطح شهرستان بوده با همکاری و اطلاع رسانی یکی از فروشندگان سموم کود مورد نظر ضبط و پرونده در اداره تعزیراتی حکومتی در دست بررسی است.

او افزود: بار‌ها و مکرراً به اطلاع کشاورزان رساندیم که حتماً نهاده‌های شیمیایی مورد نیاز خود را از کارگزاری‌ها و فروشندگی‌های مجاز و دارای مجوز تهیه نمایند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای داخل خودرو و منزل در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و منزل در شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۲ و ۱۱ موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اقرار کردند.

کشف ۱۰ فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در این طرح ۱۲ متهم به موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۳۰ دستگاه خودرو و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد و گفت: کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، داخل خودرو از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف ۴ کیلو گرم تریاک و انواع مواد مخدر در بازرسی از منزل متهم خبر داد و گفت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.