بسته اخبار حوادث امروز ۷ دی ماه ۹۸؛

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد/ کشف ۸ فقره سرقت منزل در نوشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متهم را که اهل تهران بوده و در پوشش مسافر اقدام به حمل و فروش مواد مخدر در این شهرستان می‌کرد شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف یک کیلو گرم تریاک در بازرسی از متهم خبر داد و گفت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلاء آنان به مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف لوازم یدکی قاچاق در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر خرید و فروش انواع لوازم یدکی قاچاق خودرو و موتور سیکلت در شهرستان چالوس فعالیت دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد، متهم به قاچاق با دپوی لوازم یدکی قاچاق در منزلش در فرصت‌های مختلف آن را به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با شناسایی منزل متهم و با هماهنگی قضائی از منزل وی بازدید و در نتیجه موفق شدند، بیش از ۹۸ قلم انواع لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کنند.

سرهنگ رضوانی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۴ و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن 

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های دوهزار این شهرستان توسط ۲ قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دوهزار این فرماندهی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان را حین حمل محصولات جنگلی با ۲ خودروی وانت نیسان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: در بازرسی از خودرو‌های متهمان مجموعا ۴ و نیم تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

او ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق منزل در نوشهر 

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در بخش کجور شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان پلیس آگاهی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بوده است، در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: پلیس با قاطعیت با مخلام نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

کشف ۳۲ تن آرد قاچاق در بابلسر 

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی آرد قاچاق در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه و هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ اسدی از کشف ۳۲ تن آرد قاچاق فاقد هرگونه مجوز حمل و نگهداری، در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و گفت: متهم نیز دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه هدف قاچاقچیان فروپاشی سلامت جامعه و اخلال در نظام اقتصاد داخلی است، افزود: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد و در این ارتباط شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انهدام باند سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در محمودآباد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران گشت انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان که در قالب یک باند ۵ نفره فعالیت می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقلدیر زیادی اموال سرقتی کشف شد.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.