در بسته حوادث ۱۱ دی ماه بخوانید؛

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

 باند سارقان حرفه‌ای و موتورسیکلت در اهواز متلاشی شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: اعضای باند ۴ نفره سارقان خودرو و موتورسیکلت با ۸ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند

او افزود: سارقان در بازجویی مأموران کلانتری ۲۸ اهواز با ۸ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد ۵ دستگاه خودرو سواری پراید و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف که بعد از شناسایی از سوی مالباختگان، به صاحبانشان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز بیان داشت: سارقان پس از صدور قرار تأمین از جانب مقام قضائی روانه زندان شدند.

پای بادام‌های قاچاق به بازار اندیمشک نرسید

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان با کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل بارقاچاق آگاه وجهت بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی انجام شده از این خودرو، ۳ تن بادام درختی قاچاق فاقدهرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار صالحی بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده اند و درهمین رابطه یک قاچاقچی دستگیر وپس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

قاتل فراری  به ایستگاه قانون رسید

سردار حیدر عباس زاده  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در حدود ۸ سال پیش در اهواز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی در سراسر استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شوشتر  محل اختفا قاتل را در روستا‌های اطراف شوشتر شناسایی کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر  کردند تصریح کرد: از محل اختفا فرد مزبور یک اسلحه کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: قاتل از سال ۹۱ تاکنون فراری بود و  در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.