در بسته حوادث ۷ دی ماه بخوانید؛

۴ مصدوم در برخورد خودروی پراید و نیسان وانت در دزفول

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۷ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۷ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.


برخورد خودروی پراید و نیسان وانت ۴ مصدوم داشت

حسین حسیناک آتش‌نشان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و نیسان وانت اطلاع‌رسانی گردید.

او افزود: تیمی از آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در جاده دزفول - شوش نرسیده به بقعه محمد بن جعفر (ع) اعزام شد.

حسیناک بیان داشت: ۴ نفر از سرنشینان سواری پراید شامل یک زن، یک مرد میانسال و ۲ کودک خردسال در این حادثه مصدوم شدند.

آتش‌نشان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد: علت وقوع حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

او در پایان گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی خودروها، مصدومان حادثه را از خودرو خارج و ماموران اورژانس ۱۱۵ آن‌ها را به بیمارستان منتقل کردند.

 ۴ شرور مسلح در بستان به ایستگاه قانون رسیدند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران گشت بخش انتظامی بستان درحین گشت زنی در اطراف یکی از روستا‌های حومه از طرف افراد شرور هدف تیراندازی قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه افراد شرور به سمت خودرو پلیس شلیک و به طرف یکی از محور‌های فرعی متواری شدند تصریح کرد: ماموران گشتی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به تعقیب آن‌ها پرداخته و پس از طی مسافتی با آن‌ها در تپه‌های شنی درگیر وپس محاصره افراد مسلح و آتش متقابل موفق به دستگیری این ۴ شرور شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان توقیف شد یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه، یک قبضه کلت، یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه اسلحه ۵ تیر و ۳۰ تیر جنگی وشکاری از متهمان در محل درگیری کشف گردید.

این مقام مسئول گفت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان خود با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد داد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

جلوگیری از نشت گاز در  اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت: طی تماس تلفنی یک نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی که در حال عبور از خیابان وکیلی بود خبر نشت گاز مجتمع مسکونی – تجاری اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل با بوی بسیار شدید گاز در مجتمع مسکونی – تجاری مواجه شدند و با استفاده از دستگاه گاز سنج متوجه شدند حجم گاز متصاعد شده به حدی است که شرایط برای انفجار مهیا است افزود: آن‌ها با ایمن سازی، جریان برق و گاز مجتمع را قطع کردند و ورودی و خروجی خیابان را مسدود و اقدام به تخلیه ساکنان کردند.

قنبری بیان داشت: گروهی از آتش نشانان با خودرو نردبان خود را به کنار پنجره طبقه دوم مجتمع که بوی گاز شدیدی از آنجا متصاعد می‌شد رساندند و به منظور جلوگیری از ایجاد جرقه با استفاده ازفشار آب شیشه پنجره ساختمان را شکسته و با ورود به منزل مسکونی اقدام به تخلیه گاز از داخل ساختمان کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان ناباورانه متوجه شدند یک مرد درون منزل خواب بوده و آن‌ها را نجات دادند همچنین از وقوع یک فاجعه جلوگیری کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار