در بسته حوادث ۳ دی ماه بخوانید؛

دستگیری باند‌های مخوف مسلح در دزفول

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان مسلح در دزفول متلاشی شد

منصور محمدی خباز دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: ۵ باند که به صورت جداگانه طی ۱۰ روز گذشته اقدام به سرقت‌های متعددی در سطح شهرستان کرده بودند، با شگرد‌های خاص پلیسی شناسایی و ظرف مدت کمتر از ۶ ساعت با همت نیرو‌های خدوم اداره آگاهی دزفول دستگیر و تحویل دستگاه قضا شدند.

او بیان داشت: سارقان به صورت مسلح اقدام به سرقت از منازل، مغازه‌های جنوب شهر، باغات حاشیه، احشام و دکل‌های مخابراتی می‌کردند؛ دارای شاکیان متعدد خصوصی و دولتی هستند که پرونده آن‌ها برای تکمیل تحقیقات به بازپرسان خبره دادسرای عمومی و انقلاب دزفول سپرده شده است.

خباز افزود: یکی از این باند‌ها با سوءاستفاده از صعب‌العبور بودن برخی مناطق شمال شهرستان اقدام به سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی می‌کردند که با انجام عملیاتی فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی دزفول تصریح کرد: تعداد قابل‌توجهی شکایت از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه از آن‌ها در باغات اطراف دزفول از سوی دادستانی طی روز‌های گذشته وصول شده بود.

این مقام مسئول گفت: با وصول این شکایات تیم ویژه‌ای از مأموران خبره اداره آگاهی دزفول مأمور بررسی موضوع و شناسایی سارقان شدند که پس از تلاش‌های شبانه‌روزی ۳ نفر سارق مسلح در این خصوص شناسایی و شب گذشته طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند و علاوه بر مقداری اجناس مسروقه ۵ دستگاه خودرو و آلات جرم کشف و ضبط شد.

دستان کلاهبردار مامورنما در اندیمشک بسته شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران انتظامی اندیمشک فردی را که با جعل اسناد تحت عنوان مامور برخی از یگان‌های نیرو‌های مسلح، در پوشش فروش خودرو‌های مصادره‌ای اقدام به فعالیت و کلاهبرداری می‌کرد را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۶ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده و تعدادی از شکات و مالباختگان نیز شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده تاکنون متهم مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وجه حاصل از کلاهبرداری به این روش کسب کرده است.

ای مقام مسئول گفت: از مخفیگاه متهم تعدادی معرفی نامه، اسناد و مدارک جعلی، تصاویری با البسه نظامی و انتظامی کشف شد،که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.