مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان خبرداد؛

حضور سمنان درنمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاری

مهدی جمال گفت: سمنان برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی تهران برنامه ویژه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه جلسه راهبردی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی تهران برگزار شد، گفت: میراث فرهنگی با شعار استان سمنان زیبا است، با جدیت هرچه بیشتر در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

او افزود: هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی فضا و پتانسیل‌های موجود پیشران و پسران استان در حوزه‌های گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی به جامعه هدف است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: با توجه به حضور سمنان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی تهران، امسال این اداره کل به عنوان سیاست‌گذار و با حضور فعال بخش خصوصی به معرفی پتانسیل‌های استان خواهد پرداخت و ملاک ارزیابی بخش خصوصی حضور جدی و با برنامه در نمایشگاه خواهد بود.

جمال افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه همزمان با ۴۱ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار