سرمایه‌های اجتماعی کشور در مسیر آسیب جدی / مردم در اجرای مسائل فرهنگی در رأس امور باشند

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سرمایه‌های اجتماعی کشور در مسیر آسیب جدی گفت: بازآفرینی سرمایه‌های اجتماعی در استان باید در دستور کار نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه سرمایه‌های اجتماعی کشور در مسیر آسیب جدی قرار دارند، گفت: بازآفرینی سرمایه‌های اجتماعی در استان باید در دستور کار نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد و دستور کار‌های اصولی برای شورای فرهنگ عمومی تدوین شود.

او در ادامه بابیان اینکه فرهنگ در کشور به دلیل اتخاذ رویکرد‌های اشتباه، قربانی مجادله‌های بی‌مورد سیاسی شده است، تصریح کرد: در بسیاری از موارد باید در مسائل اجتماعی و فرهنگی برون‌سپاری شود و مردم در اجرای مسائل فرهنگی در رأس امور باشند.

آشناگر با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگی عمومی از نشست‌های پایه‌ای است، تأکید کرد: این شورا در اصلاح معضلات و مشکلات فرهنگی استان نقش بسزایی ایفا و بسیاری از مشکلات فرهنگی را می‌تواند سامان‌دهی کند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه فرهنگ به پیشینه تمدنی جامعه مربوط می‌شود و تشکیل هنجار‌ها پشتوانه طولانی دارد، ابراز داشت: مسائل فرهنگی رویکرد‌های متنوع و کلان دارد، اگرچه در بیان مطالب ازاین‌دست کلی‌گویی و سیاه نمایی می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار