وزارت خارجه سوریه حمله آمریکا به مواضع حشدالشعبی را محکوم کرد

یک مقام وزارت خارجه سوریه حمله یکشنبه شب آمریکا به مواضع حشدالشعبی را محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه حمله آمریکا به مواضع حشدالشعبی را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام وزارت خارجه سوریه حمله متجاوزانه آمریکا به مواضع حشدالشعبی را محکوم کرد.

خبرگزاری سانا به نقل از این مقام وزارت خارجه سوریه نوشت: سوریه حمله خونبار دشمن آمریکایی به گروه‌های حشدالشعبی که در چارچوب قوانین عراق، از حاکمیت و استقلال این کشور دفاع می‌کنند را محکوم می‌کند.

مقام وزارت خارجه سوریه همچنین گفته است دمشق هرگونه تجاوزی که حاکمیت، استقلال و آزادی عراق و مردم آن را هدف قرار دهد، محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سانا به نقل از این مقام سوری نوشت: سوریه همبستگی کامل خود را با مردم عراق اعلام و بار دیگر بر خواسته خود از آمریکا مبنی بر عدم مداخله در امور عراق تاکید می‌کند.

مقام وزارت خارجه عراق در ادامه با خانواده شهدا و همچنین افرادی که در پی حمله آمریکا مجروح شده‌اند ابراز همدردی کرد.

آمریکا یکشنبه شب در اقدامی تجاوزکارانه مقر گردان‌های حزب‌الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد.

این حمله آمریکا که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از نیروهای حشد الشعبی منجر شد، از سوی تمامی جریان‌های سیاسی و مقامات عراق و همچنین دیگر کشورها محکوم شده است.

در بیانیه پنتاگون ادعا شده که این حمله در پاسخ به حملات مداوم به پایگاه‌های منتسب به نیرو‌های آمریکایی در عراق صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار