افزایش آمار شهدای حمله آمریکا به مواضع حشد الشعبی

آمار شهدای حمله آمریکا به مواضع نیرو‌های بسیج مردمی عراق در شهر القائم به ۲۷ تن افرایش یافت.

افزایش آمار شهدای حمله آمریکا به مواضع حشد الشعبیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، بنابر اعلام حشد الشعبی عراق، شمار شهدای حمله آمریکا به مقر گردان‌های حزب‌الله (زیر شاخه حشد الشعبی) در شهر القائم، به ۲۷ شهید و ۵۱ مجروح رسیده و این آمار هنوز هم نهایی نیست.

تیم‌های امداد و نجات مشغول بیرون کشیدن اجساد شهدای تیپ ۴۵ هستند، و تاکنون پیکر ۲۷ شهید را بیرون کشیده‌اند. احتمال افزایش آمار شهدا وجود دارد.

آمریکا شب گذشته مقر گردان‌های حزب‌الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بلافاصله پس از این حمله، ضمن صدور بیانیه‌ای تأیید کرد که یکی از زیر مجموعه‌های اصلی «الحشد الشعبی»، یعنی مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق، که در مرز عراق و سوریه قرار گرفته مورد حمله نیروی هوایی این کشور قرار گرفته است. در بیانیه پنتاگون ادعا شده که این حمله در پاسخ به حملات مداوم به پایگاه‌های منتسب به نیروهای آمریکایی در عراق صورت گرفته است. این بیانیه هدف قرار گرفتن مجموعا پنج نقطه را تایید کرده، این پنچ موضع، سه نقطه در داخل مرزهای عراق و دو موضع در داخل مرزهای سوریه را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
دولت عراق سامانه رادار و پدافند ندارد چطور متوجه نشده و مقابله یا حداقل اعلام خطر و ترک محل و . . . . نشده حتما" دستهائی در کار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۹ دی ۱۳۹۸
چی می شه آمریکا وجود نداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۲۳:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۸
الان اينترنت نداشتي بياي اينجا مزخرف بگي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
بهتر
آخرین اخبار