رئیس اداره صمت گرمسار خبر داد؛

بازدید از اصناف گرمسار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار گفت: در پنج ماه گذشته دو هزار و ۴۷۰ مورد بازدید از اصناف سطح شهرستان باهدف نظارت بر عدم تخلفات صورت پذیرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی مقصود لو رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار بابیان اینکه در پنج ماه گذشته دو هزار و ۴۷۰ مورد بازدید از صنوف مختلف گرمسار انجام‌شده است، گفت: در این مدت ۵۶۹ فقره پرونده تخلف باارزش شش میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۶۸۳ هزار ریال ثبت‌شده است.

او با اشاره به اینکه ۵۵ گشت مشترک بازرسی در این مدت انجام‌شده است، افزود: ۳۳۱ مورد گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۲۴ این سازمان ارسال‌شده که از این تعداد ۲۷۹ مورد تخلف محرز، ۱۲ مورد در دست بررسی و ۴۰ مورد غیر تخلف شناسایی‌شده است.

رئیس صمت گرمسار با تأکید بر اینکه با اصلاح قیمت بنزین این سازمان طرح تشدید نظارت بر بازار را اجرایی می‌کند، یاد آور شد: بازرسان صنفی و گروه‌های گشت مشترک این سازمان با هرگونه گران‌فروشی غیرقانونی به‌شدت برخورد می‌کنند.

مقصود لو مهم‌ترین عوامل این تخلفات را عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم صدور برگ خرید عنوان کرد و گفت: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

او با اشاره به عملکرد ستاد تنظیم بازار بیان کرد: با طرح افزایش نرخ کرایه آژانس، تاکسیرانی، وانت‌بار و غیره در این شهرستان تا زمان تعیین تکلیف سهمیه بنزین این قشر موافقت نشده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار