رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

مهم‌ترین وظیفه انتخاباتی قوه قضائیه نظارت بر حسن اجرای قانون است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در خنداب گفت: مهم‌ترین وظیفه قوه قضائیه در بحث انتخابات نظارت بر حسن اجرای قانون است.

مهم‌ترین وظیفه قوه قضاییه در بحث انتخابات نظارت بر حسن اجرای قانون استحجت الاسلام عبداالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان خنداب در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درباره نقش دادگستری در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی گفت: مهم‌ترین وظیفه قوه قضائیه در بحث انتخابات نظارت بر حسن اجرای قانون است.

حجت الاسلام عبداالهی افزود: تاکید ما در مباحث انتخابات این است که اعتماد مردم را در برگزاری انتخابات قانونمند جلب کنیم.

او به سند تحول قوه قضاییه هم اشاره و اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تبیین سند تحول قوه قضائیه است که محوریت اصلی آن عدالت محوری و مبارزه با فساد و پیشگیری از وقوع جرم یکی از ماموریت‌های ذاتی و مهم قوه قضاییه است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: باید ادارات کل بازرسی‌های دقیق از شهرستان‌ها داشته باشند ومشکلات مردم را از نزدیک بشنوند.

جلسه شورای اداری شهرستان خنداب با حضور اعضا و ادارات مربوطه و حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی برگزار شد.

توسعه ساختمان دادگستری و پزشکی قانونی خنداب، نبود مکان مشخص برای جمعیت هلال احمر، بازنگری طرح‌های هادی روستایی، تداخل زمین‌های اوقاف و منابع طبیعی با کشاورزان و مسائل مربوط به انتخابات در این جلسه بررسی شد.

تعیین تکلیف چاه‌های آب کشاورزی، توزیع عادلانه آب رودخانه، جلوگیری از ساخت وساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییرات کاربری غیر مجاز و از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که بر رفع موانع آن‌ها تاکید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.