دادستان عمومی و انقلاب اراک:

با تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب اراک در نشست خبری گفت: با تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد خواهد شد.

با تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد خواهد شدقاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه  در گفت وگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با تخلفات انتخاباتی با جدیت برخورد خواهد شد.

قاسمی افزود: استفاده از امکانات دولتی به نفع داوطلبان انتخاباتی، ایجاد اختلاف بین قومیت‌های مذهبی، دادن وعده‌های بی اساس از سوی داوطلبان به مردم، تخریب، توهین و افترا به داوطلبان و اخلال در انتخابات و واگذاری تریبون به مجرم علیه امنیت ملی هستندخطوط قرمز دادستانی است و با قدرت با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او اضافه کرد: با وجود تمامی مسائل و مشکلات اقتصادی، مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و همه باید در راستای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: توهین به اشخاص عادی با تشکیل ۵ هزار و ۴۰۰ پرونده در سال جاری بیشترین فراوانی جرم را در شهرستان اراک به خود اختصاص داده که نیاز است با شناخت علل و رشته‌ها اقدامات لازم فرهنگی از سوی دستگاه‌های متولی صورت بگیرد.

او ادامه داد: سرقت مستوجب تعزیر با ۵ هزار ۷۱ فقره پرونده، ضرب و جرح عمدی با چهارهزار و ۶۲۰ پرونده و ایراد صدمه بدنی غیرعمدی براثر تصادفات با سه هزار و ۷۴۹ فقره پرونده به ترتیب در جایگاه‌های بعدی جرایم در شهرستان اراک است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.