جریمه ۴۶۵ واحد متخلف بازار شب یلدا در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی شب یلدا، ۴۶۵ فقره پرونده برای اصناف متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریبرز حسامی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهارداشت: طرح نظارتی شب یلدا هفته گذشته انجام و در نهایت پرونده‌های تشکیل شده پس از جمع بندی و تعیین تکلیف در صمت، به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

او افزود: در این راستا هشت هزار و ۹۱۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام و متخلفان سه میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال جریمه شده اند.

حسامی گفت: در این طرح نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحد‌های صنفی مورد نظر به ویژه واحد‌های عرضه کالا‌هایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  اظهارداشت: علاوه بر ۳۵ گشت مشترک با حضور بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی استان و اتاق‌های اصناف شهرستانها، ۲ کانکس ثابت در ورودی قلعه فلک الافلاک و پل شهدای خرم آباد مستقر شد.

او افزود: این کانکس‌ها بر واحد‌های صنفی و میادین میوه و تره بار نظارت داشته و بصورت مداوم گروه‌های کالایی پر مصرف را رصد و پایش کردند که مردم می‌توانند از این پس شکایات و گزارش تخلف واحد‌های صنفی را به صورت مستقیم از این طریق انتقال دهند.

حسامی ادامه داد: تمامی واحد‌های صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف ازجمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و یا صدور صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گزارش نمایند

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.