جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی قاچاقچی اسباب بازی در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از کشف محموله قاچاق اسباب بازی و محکومیت ۵۶۲ میلیون تومانی متهمان توسط این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  بهرام براری  مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در حین ایست و بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده مقادیر زیادی اسباب بازی و چراغ قوه قاچاق کشف و ضبط و پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی لرستان ارجاع داده شد.

او اظهار داشت: شعبه سوم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد پس از بررسی محتویات پرونده، متهمان را به دلیل محرز بودن قاچاق کالای مکشوفه، علاوه بر ضبط کالا به مبلغ۵۶۲ میلیون تومان جزای نقدی نیز محکوم نمود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با تاکید بر نظارت مستمر و تشدید گشت‌های سیار این اداره کل و دیگر شهرستان‌های تابعه جهت رصد بازار ونظارت بر قیمت‌ها گفت: تشکیل شعب سیار جهت رسیدگی به تخلفاتی از جمله گرانفروشی، احتکار، اختفا و امتناع از عرضه کالا در سطح بازار از اقدامات این اداره کل است.

براری افزود: در این گشت‌ها قاضی تعزیرات در کنار بازرسان، کارشناسان و ناظران دستگاه‌هایی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی به عنوان متولی و متصدی امر نظارت دارد.

او تصریح کرد: از جمله مواردی که در این ایام به صورت خاص و ویژه به آن پرداخته می‌شود، تشدید و استمرار گشت‌ها و رسیدگی در کمترین زمان ممکن به شکایاتی است که از سامانه ۱۳۵ دریافت می‌شود که به صورت قاطع، ضابطه‌مند و قانونمند رسیدگی خواهد شد و در همان مکان به تخلفات، رسیدگی و اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.