روایت زندگی شهید عمار بهمنی در برنامه «از آسمان»

زندگی سی ساله شهید عمّار بهمنی گفتنی‌ها و شنیدنی‌های شیرینی دارد که این هفته در برنامه «از آسمان» روایت می‌شود.

روایت زندگی شهید عمار بهمنی در برنامه «از آسمان»به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عمّار علیرغم اینکه امید زیادی به زندگی داشت و جوان سر زنده‌ای بود، دوست داشت که اوّلین شهید مدافع حرم محلّ زندگی اش باشد. عمّار بهمنی دانشجوی ورزشکار اهل فسا و ساکن تهران خیلی تلاش کرد تا برگه اعزامش مهر شود و به جمع رزمنده‌های مدافع حریم اسلام بپیوندد. سرانجام کار رفتنش جور شد و این بسیجی جهادگر به آرزوی دیرینه اش رسید.

زندگی سی ساله شهید عمّار بهمنی گفتنی‌ها و شنیدنی‌های شیرینی دارد که گوشه‌ای از آن در برنامه این هفته «از آسمان» تقدیم علاقه مندان فرهنگ جهاد و شهادت می‌شود.

امیر خورشیدی فرد تهیه‌کننده و کارگردان «از آسمان» ضمن گرامیداشت سالگرد عملیّات کربلای ۴ درباره این شهید گفت: شهید عمّار بهمنی نمونه‌ای از جوانان غیر نظامی، ولی آماده به رزم انقلاب است که در وقت مبارزه با ظالم از همه آرزو‌های ریز و درشتشان می‌گذرند.

وی بیان کرد: وحشیگری تروریست‌ها آرام و قرار را از عمّار گرفته بود و همین مسئله سبب شد که او بار‌ها در جمع دوستان و خانواده این موضوع را بیان کند که پیگیر اعزام به منطقه است. بالأخره هم رفت و در همان نخستین اعزام به شهادت رسید.

این روایت «از آسمان» که به همت آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، جعفر اکبری و حمید بنا تولید شده است، روز جمعه ۶ دی ماه رأس ساعت ۱۶ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار