برپایی نمایشگاه نقاشی بوم و بام در رشت

نمایشگاه نقاشی بوم و بام در رشت برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی بوم و بام در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشگاه نقاشی با عنوان بوم و بام با آثاری از صادق (مازیار) عمادزاده هنرمند گیلانی در نگارخانه الهی رشت برپا می‌شود.

او با بیان اینکه، این نمایشگاه تا ۱۲ دی ادامه دارد، افزود: در این نمایشگاه ۲۴ اثر نقاشی با موضوع طبیعت استان گیلان برای تماشای عموم به نمایش در خواهد آمد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه، این آثار به صورت رئال نبوده و مدرن کار شده است، گفت: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در اندازه‌های ۲۰ در ۳۰ تا ۱۵۰ در ۱۵۰ سانتی متر است و بخشی از آثار مروری بر آثار گذشته و تکراری است و بخش دیگر آثار نیز اثر‌های جدید است.

قاسم مصفا افزود: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی بوم و بام می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به نگارخانه الهی رشت، گلسار، بلوار گیلان، خیابان ۱۸۸، پلاک ۸ مراجعه کنند.

او با بیان اینکه، این بیست و ششمین نمایشگاه انفرادی و گروهی عمادزاده است، تصریح کرد: تاکنون دو نمایشگاه در کشور‌های ترکیه و انگلیس و ۲۴ نمایشگاه انفرادی و گروهی در شهر‌های رشت و تهران برپا کرده است.

این نمایشگاه ساعت ۱۷ عصر روز جمعه ۶ دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی در نگارخانه الهی شهر رشت افتتاح می‌شود.

صادق (مازیار) عمادزاده متولد سال ۱۳۵۱ در شهر رشت، دارای مدرک لیسانس نقاشی از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران، هم‌کانون کارشناس مسئول هنر‌های تجسمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.

برپایی پنج نمایشگاه انفرادی نقاشی در رشت و تهران (سال‌های ۸۱ تا ۹۲)، شرکت در ۱۱ نمایشگاه گروهی در رشت و تهران (۷۸ تا ۹۲)، شرکت در مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی لندن به‌مناسبت روز جهانی اسکان بشر (۱۵ اکتبر ۲۰۰۹)، شرکت در تخستین  آرت اکسپوی نقاشی اسلام، شرکت در سومین دوسالانه نقاشی جهان اسلام، مقام دوم نخستین جشنواره استانی نقاشی گیلان ۱۳۸۵، مدیر اجرایی دومین و سومین جشنواره استانی نقاشی اسلام ۸۷ و ۸۹ را در کارنامه هنری خود دارد.

 

انتهای پیام / ق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.