افزایش ۸۰۰ تنی حجم توزیع گاز مایع در خراسان رضوی

حجم گاز مایع توزیع شده در منطقه خراسان رضوی ظرف یک ماه اخیر به میزان ۱۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیشتر شده است.

افزایش ۸۰۰ تنی حجم توزیع گاز مایع در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهرنگ قلی‌زاده رئیس واحد تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: حجم گاز مایع توزیع شده برای مصرف شهروندان خراسانی در این مدت به میزان ۸۰۰ تن نسبت به پارسال افزایش یافت.

او افزود: آذر امسال پنج هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع و آذر پارسال چهار هزار و ۷۰۰ تن از این نوع سوخت برای مصرف ساکنان نواحی روستایی فاقد دسترسی به شبگه سراسری گاز و همچنین فعالان در صنف‌هایی نظیر جوشکاران اسکلت‌های فلزی، نصابان عایق‌های ساختمانی، برشکاران انواع فلزات و سماورسازان توزیع شد.

قلی زاده ادامه داد: به منظور پیشگیری از کمبود گاز مایع مورد نیاز شهروندان مصرف‌کننده واقعی و همچنین اصنافی که برای کارشان با این نوع سوخت سروکار دارند فهرست مصرف‌کنندگان تهیه و در قالب همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: آن دسته از اتحادیه‌های صنفی هم که نیازمند گاز مایع بوده و در تامین آن با مشکل مواجه هستند باید درخواست مستند خود را به واحد تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه کنند تا به سرعت بررسی شده و مورد اقدام قرار گیرد.

قلی‌زاده گفت: گاز مایع مورد نیاز و مصرف در نواحی روستایی فاقد شبکه گازرسانی نیز از طریق دهیاری‌ها و عاملان توزیع به دست مصرف‌کنندگان واقعی این نوع سوخت می‌رسد.
 
انتهای پیام//ف.ح
برچسب ها: گازمایع ، شرکت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار