گشایش مرکز رشد و فناوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

مرکز رشد و نوآوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از طریق ویدئو کنفرانس با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت مورد بهره برداری قرار گرفت.

گشایش مرکز رشد و فناوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، وزیر نفت در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد گفت: تحقق اهداف بلندمدت سند چشم‌انداز نفت و گاز کشور، جز با اندیشیدن و تبدیل ایده‌ها به نوآوری در صنعت پیچیده نفت و گاز امکان‌پذیر نیست.

بیژن زنگنه ادامه داد: دستیابی به این مهم نیازمند نگرشی جدید مبتنی بر تفکر نوآورانه، شکوفایی ایده‌ها و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است تا از این طریق گام موثری برای ارتقای بهره‌وری در صنعت نفت و گاز برداشته شود.

سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با تبریک روز پژوهش گفت: در طول سالیان گذشته اقدامات زیادی در راستای سیاست‌های وزارت نفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت انجام شده است و امروز با افتتاح این مرکز، فعالیت‌های مرکز رشد فناوری این پالایشگاه با پژوهشگاه توسعه می‌یابد.

او ادامه داد: در شهرستان مرزی سرخس با وجود پتانسیل‌های اقتصادی و نیرو‌های تحصیل کرده و کارآمد، زمینه برای بسترسازی ایده‌های نو مبتنی بر دانش فراهم است و مرکز رشد فن آوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تلاش می‌کند تا با فراهم کردن ایجاد زیرساخت‌ها به توسعه اشتغال زایی در این خطه مرزی کمک کند.


انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار