شاه‌آبادی، معاون صدا:

همه برنامه‌های رادیو باید با مفاهیم انقلابی مرتبط باشند

معاون صدای رسانه ملی در آئین تجلیل از برنامه‌سازان رادیو ضمن برشمردن جایگاه بسیار خوب رادیو، این رسانه شنیداری را پرمحتوا و ترویج‌کننده آموزه‌های دینی دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شاه‌آبادی، معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور صدا  در حاشیهآئین تجلیل از برنامه‌سازان رادیو   با اشاره به اهیمت دادن رادیو به ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاًً هیچ برنامه‌ای در رادیو نیست که به ارزش‌های انقلاب اسلامی نپردازد و در آن نقش نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در این خصوص باید از برنامه‌های تفکیکی بپرهیزیم افزود: حتماً باید در لایه‌های همه برنامه‌ها، لایه دوم همه برنامه‌ها مفاهیمی که ارزش‌های ایثار و شهادت را بیان کند مطرح کنیم و داشته باشیم. معاون صدای رسانه ملی با بیان این مطلب که الان برنامه‌هایی که اختصاصاً به حوزه ایثار و شهادت می‌پردازند زیاد هستند گفت: به‌عنوان مثال برنامه «پلاک ۸» که به این موضوع به‌طور خاص می‌پردازد و بسیاری از برنامه‌های دیگر که جای جای این برنامه‌ها همراه با فرهنگ ایثار و شهادت است.


بیشتربخوانید: «درس‌هایی از قرآن» چند ساله شد؟ + عکس


شاه‌آبادی همچنین خاطرنشان کرد: رادیو وظیفه خودش می‌داند که حتما با برنامه‌هایی با موضوع شهادت و ایثار در درون ذهن، فکر و اندیشه مخاطب، خود را بارور کند.

همه برنامه‌های رادیو باید با مفاهیم انقلابی مرتبط باشند

 شاه‌آبادی همچنین در سخنرانی خود در مراسم تجلیل از برنامه‌سازان و هنرمندان پیشکسوت رادیو با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه و خوب رادیو از لحاظ کیفی و محتوایی گفت: به لطف الهی امروز همه چیز برای جهش محتوایی در رادیو مهیاست. درادامه این مراسم از مجموعه مستند تلویزیونی مفاخر رادیو و همچنین تولیدات آثار رادیو گفتگو که در قالب شش عنوان کتاب به رشته تحریر درآمده است رونمایی شد. گفتنی است که در پایان این مراسم معاون صدای سازمان صداوسیما با اهدای تندیس و لوح تقدیر از تنی چند از هنرمندان پیشکسوت رادیو و همچنین برنامه‌سازان برتر شبکه‌های مختلف رادیویی تجلیل کرد.

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار