برپایی غرفه فنی و حرفه ای در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از حضور غرفه فنی و حرفه ای در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری خبر داد.

فنی و حرفه ای به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه  از حضور در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری خبر داد و گفت: این اداره کل با همکاری بخش خصوصی شامل آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد اقدام به برپایی غرفه در این نمایشگاه خواهد نمود

محمدی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای تکریم فناوران، پژوهشگران و نخبگان عرصه علم و فناوری و خودباوری جوانان بادیدن وجود زمینه‌های تبدیل ایده به محصول و خلق ثروت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: مردم در این نمایشگاه ضمن آشنایی با آخرین دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان، از نزدیک با کاربرد‌های آن در زندگی روزمره هم آشنا می‌شوند.

او شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و همچنین ایجاد انگیزه، گسترش تجربه‌های علمی و فنی و فراهم نمودن زمینه تعامل و همکاری بین ایشان را از اهداف حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.

محمدی در پایان افزود: این نمایشگاه با حضور ۲۳ دستگاه اجرایی و بخش پژوهشی شامل دانشگاه ها، واحد‌های تحقیق و توسعه صنایع و فن بازار از تاریخ ۲ لغایت ۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.