اختصاص یک دستگاه آمبولانس به هلال احمر سقز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از اختصاص یک دستگاه آمبولانس امدادی به جمعیت هلال احمر شهرستان سقز و بازسازی و تجهیز نمودن کابین آن را به همت خیر و داوطلب سقزی خبر داد .

محمد باقر محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با توجه به موقعیت ویژه سقز و و حادثه خیز بودن این شهر و حومه یک دستگاه آمبولانس امدادی تویوتا جهت ارائه خدمت و امداد رسانی بهتر و گسترده تر به هموطنان به جمعیت هلال احمر سقز تحویل داده شد.

محمدی با اشاره به اینکه این خودرو نیازمند یکسری تعمیرات جهت رفع نواقص فنی و تجهیز کابین بیمار می باشد افزود: خوشبختانه با همت دواطلب و خیر جمعیت هلال احمر سقز کلیه هزینه های تعمیر و تجهیز را برعهده گرفته ، تا که خودرو به هنگام وقوع حوادث ،خدمات و عملیات های امدادی در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد .

او ضمن تقدیر از این خیر سقزی و رئیس خدوم جمعیت هلال احمر شهرستان سقز ، بیان کرد: با توجه به فصل سرما و کاربرد قابل توجه خودرو در این فصل ، خودرو مذکور طی آینده‌ای خیلی نزدیک بعد از سرویس کامل در اختیار جمعیت هلال احمر سقز قرار میگیرد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از کلیه خیرین استان کردستان دعوت نمود تا که همچنان همانند سالهای قبل بدرخشند و در کارهای خیر سهیم بوده و مراکز امدادی علی الخصوص مراکز مردم نهاد و داوطلبی را در همه حوزه ها خصوصاً حوزه تجهیزات و امکانات جهت یاری رساندن به همنوعانمان را حمایت کنند .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.