خدمات رسانی ۳۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته در اورژانس کردستان

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افزایش تعداد آمبولانس های پیشرفته این مرکز در استان به ۳۳ دستگاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی فرامرزی گفت: اورژانس استان دارای ۲۹ دستگاه آمبولانس پیشرفته بود که امروز با تحویل چهار دستگاه خودروی بنز اسپرینتر ۳۱۵ جدید مخصوص مناطق صعب العبور تعداد این آمبولانس‌ها به ۳۳ دستگاه افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۹ دستگاه آمبولانس در مجموعه فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد که در بخش ارائه خدمات اورژانسی به مردم و بیماران فعالیت می کنند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: هم اکنون در حال نوسازی ۵۲ دستگاه آمبولانس مورد استفاده در بیمارستان‌ها هستیم که در آینده‌ای نزدیک این کار نیز انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: آمبولانس‌های پیشرفته موجود در این مرکز از جدیدترین امکانات و تجهیزات روز طبق استانداردهای اروپا برخوردار هستند.

فرامرزی گفت: با استفاده از این نوع آمبولانس‌ها مشکلات زیادی از جمله ضد عفونی کردن، شستشو، جابجایی و حمل بیماران، ارتعاشات جاده و مشکلات وارده بر مصدومان، کنترل عفونت‌ها و کنترل منظم وضعیت بیماران رفع شده است.

اورژانس ۱۱۵ کردستان دارای ۵۸ پایگاه شهری و جاده‌ای، ۲ پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس است.

انتهای پیام/م

افزودن چهار دستگاه خودروی بنز اسپرینتر ۳۱۵ جدیدبه اورژانس علوم پزشکی کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.