تولید نان لواش ارگانیک با خلاقیت ایرانی/نان ایرانی به مزاج خارجی‌ها خوش می‌آید

مدیرعامل صنایع غذایی تک نان جنوب گفت: با خلاقیت و تلاش جوانان استان موفق شدیم نان ارگانیک تولید و به سایر کشور‌ها صادر کنیم.

تولید نان لواش ارگانیک با خلاقیت ایرانی/نان ایرانی به مزاج خارجی‌ها خوش می‌آیدمهدی میثمی فرد مدیرعامل صنایع غذایی تک نان جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال ۱۳۸۸ احداث کارخانه تک نان جنوب با هدف اصلاح الگوی مصرف آغاز شد.

او افزود: طراحی و ساخت یک خط نان صنعتی مثل؛ نان لواش برای ما سختی‌ها و مشکلات فراوانی داشت، چراکه سازنده دستگاه برای تولید این نوع نان شرکتی هلندی بود و ایده‌ای در این زمینه نداش و احتمال شکست خوردن پروژه بسیار زیاد بود.

میثمی فرد اظهار داشت: شرکت هلندی و سازنده دستگاه مورد نیاز برای تولید نان لواش هیچ ذهنیتی نداشت به این دلیل که با این نوع نان که محصولی مسطح، برشته و در عین حال نرم است آشنایی ندارند.

مدیرعامل صنایع غذایی تک نان جنوب ادامه داد: در نهایت یک شرکت اسپانیایی اقدام به ساخت دستگاه‌های موردنیاز کرد و وقتی به جایی رسیدیم که متوجه شدیم خارجی‌ها نمی‌توانند به ما کمکی کند، خود نیز دست به کار شدیم و پروژه را عملی کردیم.

به گفته میثمی فرد، با کارشناس مکانیک و برق و افرادی خوش فکر مشورت کردیم و با خلاقیت جوانان خوزستانی و ایرانی به نتیجه رسید و خط تولید نان لواش آغاز شد.

او بیان داشت: این نان کاملا ارگانیک است و بدون مواد افزودنی و با حرارت غیرمستقیم پخته می‌شود.

مهدی میثمی فرد تصریح کرد: بحمدالله این محصول ارگانیک که با همت جوانان تلاشگر خوزستانی تولید می‌شود، به سایر کشور‌ها از جمله؛ عراق، مالزی، تاجیکستان، پاکستان، افغانستان، آذربایجان و نیجریه صادر می‌گردد و نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار