چاه‌های جذبی احداث شده به کمک شهرداری آمد

خسروی عیساییان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از کمک چاه‌های جذبی احداث شده در سطح شهر برای دفع و کنترل آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عیساییان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به حجم بالای بارش اخیر در مدت زمان کوتاه گفت : با مدیریت طلوعی شهردار کرمانشاه چند چاه جذبی برای اولین بار در غرب کشور در سطح شهر کرمانشاه احداث شد، که توانستیم با کمک آن‌ها آب‌های سطحی برخی مناطق را در بارش اخیر کنترل کنیم.

او گفت : در سنوات گذشته نیز برای دفع آب‌های سطحی با مشکلات زیادی روبرو بودیم که با مدیریت دکتر طلوعی روند خوبی برای حل این مشکلات در پیش گرفته شد.

معاون خدمات شهری کرمانشاه افزود: با پیش‌بینی سازمان هواشناسی نیرو‌های خدماتی در سطح مناطق به حالت آماده‌باش درآمدند.

خسرو عیساییان از لایروبی کانال‌های سطح شهر و پاکسازی برگ‌ها خبر داد.

او با تاکید بر لزوم ارتباط شهروندان با شهرداری در مواقع اینچنینی افزود: شهروندان در ایام بارش برف و باران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری برای اعلام مشکلات شان ارتباط برقرار کنند.

عیساییان افزود: هشت سایت اصلی برف‌روبی در سطح شهر تعبیه و سعی شده در نزدیکی تمام مسیر‌های شیبدار سطح شهر سایت‌های موقت جهت برف‌روبی سریع احداث شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از شهروندان خواست تا در ایام بارش باران و برف از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری نمایند و در صورت ضرورت تردد اقدامات ایمنی را رعایت نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.