درخواست مردم برای حذف معافیت مالیاتی هنرمندان پردرآمد

بسیاری از مردم به اشکال گوناگون اعتراض خود را نسبت به معافیت هنرمندان از پرداخت مالیات اعلام کردند.

درخواست مردم برای حذف معافیت مالیاتی هنرمندان پردرآمدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌هایی که گرانی بنزین و قطعی اینترنت ناراحتی بسیاری از هموطنان را به همراه داشت، موضوع رهایی هنرمندان  پردرآمد از پرداخت مالیات عصبانیت مردم ایران را برانگیخت؛ به گونه‌ای که بسیاری در فضای مجازی پویش‌های گوناگون راه انداختند و به هر نحوی اعتراض شدید خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

 ما ابتدا موضوع را در گفت‌وگو با منتقدان سینما بررسی کردیم که نسبت به معافیت مالیاتی هنرمندان پردرآمد انتقاد داشتند. باشگاه خبرنگاران جوان همچنین طبق رسالتی که بر دوش دارد، در حد توانش اعتراضات مردمی به معافیت مالیاتی هنرمندان را پوشش داده و سعی کرده با انتشار واکنش‌های کاربران به این رویداد در قالب نظر، حرف مردم را به گوش مسئولان برساند.


بیشتر بخوانید: معافیت مالیاتی برای هنرمندان نورچشمی/ اگر مردمی هستید از دولت بخواهید که از شما مالیات بگیرد


یکی از کاربران در اعتراض به معافیت هنرمندان از مالیات نوشت: «یکی میاد کارخانه میزنه تا جوانان را مشغول به کار کنه آنقدر مالیات از بنده خدا میگیرن و تا به زمینش نزنن دست بردار نیستن و از طرف دیگر یک عده را معاف از مالیات می‌کنند؛ مگر خون هنرمندان رنگین‌تر از معلمان و کارمندان و یا کارگران است. واقعآً نوبره»

نظرات بسیار زیادی از سوی شما برای ما ارسال شده است که در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از نظرات درباره معافیت مالیاتی هنرمندان پردرآمد را مشاهده کنید.

درخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمددرخواست مردم برای شفاف سازی دستمزد هنرمندان پردرآمد

ما همچنان پیگیر مطالبات شما از مسئولان هستیم. تلاش می‌کنیم که با مسئولان ذیربط در خصوص درخواست‌های شما گفت‌وگو کنیم و صحبت‌های شما را کامل و صریح به گوششان برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
چرا مالیات ندن من سه ساله بیکارم لیسانس عمران دارم باید مالیات بدم بعد اونی که میلیاردی پول در میاره چرا نباید مالیات بده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۵۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
مگه خون اون سلبریتیها از خون من کارگر رنگین تره که مالیات من با این درامد کم بدم ولی اونها ندن وراست راست به ما بخندن
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۱۳:۱۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
چرا اینا نباید مالیات بدهند مگر این بازیگران چه هنر یا خلاقیتی دارند که معاف از مالیات بشن در ضمن اینا مگر از خارجیا حمایت نمیکنند خوب بازیگرای خارجی همشون مالیات میدن.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۴۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
همه در برابر قانون باید مثل هم باشند و مالیات بدهند و حتی اونی که درادش بیشتر هست باید مالیات بیشتری بدهد تا چرخه اقتصاد کشور در قسمت های دیگر نیز راه بیفتد .
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد پورجانی
۰۷:۳۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
من با ۲ میلیون حقوق مالیات بدم اما اونایی که میلیاردی میگیرن باید معاف بشن؟! این عدالته!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۳:۰۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
هر درامدی باید مالیات داشته باشد وهر تولید واشتغالی نیاز به حمایت دارد بهتر مالیات بگیریم از همه تا بیکار نداشته باشیم یک طرف رو در نظر نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
ازشون باید حتما مالیات با درصد بیشتری هم گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
هندمندان که از همه بیشتر از غربیها تقلید میکنند بعد هم از همه بیشتر برای مردم دل میسوزانند ادعای باکلاسی و روشنفکری زیادی دارند چطور میخواهند از مالیات معاف شوند بعدهم اقای نوبخت چکارهداست که از جیب ملت به اینها ببخشد عجب بی قانونی تا این‌حد نوبره نوبخت با اون همه دروغ کارنامه‌جالبی نداشت این بی قانونی هم بهش اضافه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام همه مردم که از امکانات این کشور استفاده میکنن باید مالیات بدن بنظرتون وقتی از عیدی مالیات کم میشه از دستمزد (هنرمند) نباید مالیات گرفته بشه مگه از کارگر ضعیف تر هم داریم اون مالیات میده اشائه دهنده فرهنگ نباید مالیاتش رو بده
Iran (Islamic Republic of)
مظفر
۱۹:۰۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دولت کسری بودجه مابع التفاوت ارز دولتی با آزاد اختصاصی به غذای سگ و گربه بعضی از سلبریتی ها را با نگرفتن مالیات از اونا جبران کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناناشناس
۱۸:۲۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
بنده بعنوان یک شهروند ایرانی مخالف حذف مالیاتی هنرمندان هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین صفری
۱۸:۱۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
به هیچ وجه موافق معافیت مالیاتی هنرمندان ( وطن فروش ها ) نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
فرهنگ ، کدوم فرهنگ فاتحه فرهنگی مردم رو همین ها خوندن رفت که ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دولت قصد داره با این کار به آنها رشوه دهد .
-
خرم نوشهري
۱۰:۴۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
چون اين اقايون هنرمندان حقوق كمتري دريافت ميكنند و بالاي خط فقر و زير خط فهم هستند مثل پزشكان بزرگوار ....... به اين علت دولت فخيمه مستضعف پرور اين لايه از جامعه را معاف از ماليات كركركركرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
موفق باشید.
سلبریتی ها مگه کین؟
-
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دولت تدبیر چه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۹:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
چرا تا چیزی میشه مردم رو میکشید وسط،بگید کفگیر دولت به ته دیگ خورده فردا از احشام و جانداران هم مالیات میگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
تا کارمند و کارگر مظلوم و بی صدا هست چرا باید سراغ پزشکا و آهن فروشا و طلا فروشا و کارخونه دارا و حالام این آدمای با درآمدای چند ده و صد میلیاردی رفت؟مگر نمیخایم همون قشر اکثریت مظلوم انتخابات رای بدند خوب این اقلیت و راضی نگه میداریم خودشون هم ملتو میارن پای صندوق حالا خودشونم نیومدند مهم نیس.
مگه نمیشد به جای افزایش قیمت بنزین بدون هیچگونه تغییری در قانون و فقط با قانون فعلی و گرفتن مالیات از اونایی که باید پرداخت کنن و نمیکنن فشار و به طبقه حقوق بگیر وارد نکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اونای که دوتابعیتی هستند و هیچ تعصبی به ملت و کشور ندارند و درآمد میلیاردی دارن و پول این مردم رو میگیرند و میرن کشورهای اروپایی آمریکایی هزینه می کنن مالیات ندن بعد اون کارمند و کارگر بدبخت که باسختی های این کشور دارن سر می کنن از چندر غازحقوق باید مالیات بدن .واقعا که . اینه دولت تدبیر و امید.
آخرین اخبار