به آتش کشیده شدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در تظاهرات معترضان عراقی

شماری از مردم بصره عراق با برگزاری تظاهرات در این شهر، پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، شهر بصره در جنوب عراق شاهد برگزاری تظاهرات مردمی در محکومیت اغتشاشات و خرابکاری در این کشور بود. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، مخالفت خود را با دخالت‌های واشنگتن در امور کشورشان نشان دادند.

تظاهرکنندگان که پرچم‌های نیروهای مردمی عراق را در دست داشتند، همچنین حمایت خود را از توصیه‌های مرجعیت دینی در این کشور اعلام کردند.

فاضل البطاط، خبرنگار شبکه العالم، گفت: تظاهرکنندگان با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل، واشنگتن را مسئول حوادث اخیر در شماری از استان‌های عراق دانستند.

در ادامه این گزارش آمده است: برای تاکید بر لزوم پایبندی به مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، شماری از هنرمندان جوان عراقی، تابلو‌هایی را روی دیوار‌های یکی از خیابان‌های اصلی بصره نقاشی کردند که شامل دعوت به توقف اقدامات خرابکارانه است.

خبرنگار این شبکه افزود: مسئولان امنیتی در شهر بصره تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کردند تا بستن خیابان‌ها و آتش زدن ساختمان‌ها و خودرو‌ها را متوقف کنند. نیرو‌های امنیتی تاکید می‌کنند با قاطعیت با عناصری که به دنبال برهم زدن امنیت و ثبات استان بصره هستند، برخورد خواهند کرد. محافل مردمی در بصره بر لزوم پایبندی به مسالمت آمیز بودن تظاهرات و گرفتن فرصت از عاملان ایجاد آشوب و خرابکاری تاکید دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار