دادستان زنجان:

حمایت مردم از مواضع رهبری،سند افتخار زنجان است

دادستان مرکز استان زنجان گفت: حضور آگاهانه و بابصیرت مردم زنجان در راهپیمایی حمایت از نظام و رهبر انقلاب، سند افتخار دیگری برای این استان رقم زد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام محسن کرمی،دادستان زنجان شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد قائم آل محمد (عج) کوی فرهنگ شهر زنجان، افزود: در پی فتنه دشمن پس از اصلاح نرخ و سهمیه‌بندی بنزین، اتفاقاتی که دی سال ۹۶ در برخی استان‌ها افتاد می‌توانست در زنجان نیز رخ دهد، اما درک، آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردم زنجان سبب شد تا دشمن نتواند حتی ذره‌ای سوء استفاده کند.

دادستان زنجان با بیان اینکه  زنجان در حوادث اخیر، امن‌ترین استان کشور بود،اظهارکرد: البته بیکاری، مشکلات معیشتی و برخی فشار‌ها در کشور وجود دارد، اما مردم این مسائل را با حساب نظام، جدا کرده و دشمن را شاد نکردند.

کرمی افزود: دشمن در رسانه‌ها بدترین دشنام‌ها را نسبت به مردم زنجان نسبت داد، زیرا مردم، فریب توطئه دشمن را نخوردند.

دادستان مرکز استان زنجان گفت: در پایتخت شور و شعور حسینی به یاری شما نخواهیم گذاشت نسبت به حقوق مردم، تعدی شود، زیرا امنیت باید تامین شود.

او خاطرنشان کرد: برای ارتباط مستقیم با دادستان در خصوص حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات مردم، سامانه پیامکی معرفی کرده‌ایم.

کرمی تصریح کرد: برای پیگیری و رفع مشکلات مردم با هیچ شخص، جریان و گروهی پیمان نبسته‌ایم و پیمان ما فقط با ولایت و مردم است.

او افزود: آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارش مردمی در راستای احیای حقوق عامه و حقوق شهروندی هستیم.

دادستان مرکز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: امیدواریم سند بسیجی ما سندی برای سربازی امام زمان (عج) باشد.

او با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری، اظهار داشت: عهد شما مردم، حضور بابصیرت در انتخابات برای انتخاب نمایندگان مورد نظر است و امیدواریم خداوند، توفیق خدمت به نظام و مردم را عنایت کند.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در کشور، گفت: در جایی که مشکلات باشد، ناامیدی به انسان رو آورده و فکر می‌کند که وقت عقب‌نشینی و شکست است، اما خداوند می‌فرماید که وعده‌اش نزدیک است و این رنج و سختی مخصوص شما نیست بلکه دشمن شما نیز در رنج و سختی است.

او دشمن اصلی امروز کشور را آمریکا و اسرائیل خواند و خاطرنشان کرد: آن‌ها نیز غرق در مشکلات هستند، زیرا آمریکا که خود را مدعی اصلاح جهان می‌داند و اسرائیل که زمانی قصد تصرف و اشغال قدس شریف را داشت و می‌خواست تمام جهان را تسخیر کند، امروز از ترس حزب‌الله به دور خودش دیوار کشیده و شب و روز در اضطراب است.

دادستان مرکز استان زنجان تصریح کرد: مهمترین تفاوت رنج ما با دشمنان این است که خداوند می‌فرماید مومنان به عنایت من امیدوارند.

او وضعیت جامعه امروز را مانند زمان امیرالمومنین (ع) توصیف کرد و گفت: وقتی که در جنگ صفین، جبهه حق به پیروزی نزدیک می‌شد، توطئه‌ها بالا رفته، خیمه امام علی (ع) شلوغ شد و عده‌ای خواص، قرآن بر نیزه کردند.

کرمی خاطرنشان کرد: دشمن امروز به طور تمام‌قد به میدان آمده و خود را بدون هیچ نقابی در تمام رسانه‌ها معرفی کرده و حمایت خود از جبهه باطل علیه نظام جمهوری اسلامی، مردم و مقدسات را به صورت آشکار اعلام می‌کند، اما با وجود تمام مشکلات و اوج توطئه دشمنان، نیازمند مقاومت هستیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.