هم بستگی میان مردم ایران فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

بازهم مردم ایران گوشه‌ای از همبستگی خود را در خنثی کردن اغتشاشات به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه  خبرنگار ان  جوان از زنجان ؛حجت السلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در جمع کار کنان نیروی انتظامی استان با اشاره به فعالیت های اخیر این نیرو دراغتشاشات گفت :جهاد در مقابله با فتنه  در جامعه وظیفه ی عمومی است ،و این رشادت ها و از جان گذشتگی نیروی انتظامی ، سپاه ارتش و همبستگی مردم بود که توانست این فتنه هارا خنثی کند.
حجت السلام و المسلمین صدیقی گفت : جامعه ما با داشتن دشمنانی بزرگ چون آمریکا و صهیونیست ،وهابی های جاهل و منافقین که از پادوهای قدرت های بزرگ هستند خالی از دشمن نخواهد بود و ما همیشه در میدان جهاد هستیم.
سردار آزادی فرماندهی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت توطئه ها و فتنه ها  برعلیه نظام جمهوری اسلامی از آغاز نهضت امام شروع شده و هنوز هم ادامه دارد ،و تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی پابرجا باشد این توطئه ها ادامه خواهد داشت .
سردار آزادی توطئه اخیر در کشور را متفاوت از فتنه های 78 و 88عنوان کردو گفت :این فتنه با کلمه مطالبه اقتصادی به حق مردم و مبارزه باگرانی شروع شد ، و ازآنجایی که مردم در این زمینه در تنگنا هستند،عده ای از این فرصت  سوء استفاده کردند و از کلمه حق اراده ی باطل کردند. اما تا زمانی که همبستگی  میان مردم باشد فتنه گران ره به جایی نخواهند برد.
وی گفت نیروی انتظامی سرباز ولایت است و سرباز ولایت خواهد ماند ،و اجازه دست درازی به به دشمن نخواهد داد.
در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا و ایثار گروهی ازفرماندهان لایق  استان قدردانی شد .
انتهای پیام/ر

زندگی همیشه میدان جهادبا فتنه گران  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.