کریستیچویچ: بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم/ می‌خواهم شاهین با بازی خوب به نتیجه برسد

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: کل تلاشم را به کار می‌گیرم تا شاهین ضمن ارائه بازی خوب نتیجه لازم را هم بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از بازی با سایپا بیان کرد: من سرمربی جدید شاهین هستم. حدود هفت روز قبل به این تیم اضافه شدم. آگاهی دارم که در شرایط خوبی به این تیم نیامدم، اما برای رفع مشکلات تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

او درباره اینکه آیا می‌تواند شاهین را از قعرنشینی نجات بدهد یا خیر، گفت: می‌دانم شاهین شرایط بدی دارد و قعرنشین است. برد نداشته است. ۲۲ گل خورده و ۵ گل زده و به این مسائل آشنایی کامل دارم، اما به دانش خودم هم ایمان دارم و تلاش می‌کنم تیم را از این شرایط نجات بدهم.

میشو درباره ارزیابی اش از وضعیت تیم سایپا گفت: می‌دانم سایپا در ۶ بازی اخیرش گل نزده و شرایط خوبی ندارد، اما تفکر من ارائه بازی خوب و کسب نتیجه است. اگر گل نزنیم و نبریم از تیمم رضایت ندارم. می‌دانم سایپا تیم جوان و با استعدادی است که مربی جوان وموفقی دارد. این‌تیم در لیگ برتر شروع خوبی داشت، اما این اواخر خوب کار نکرده است. کل تلاشم را می‌کنم در بازی‌های آینده ضمن ارائه بازی خوب نتیجه خوبی هم بگیریم.


بیشتر بخوانید:  امتحان سخت شاگردان استراماچونی در شمال ایران/ فولاد؛ خان اول منصوریان برای بقا/ بحران‌زده‌ها به هم رسیدند


سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره ارزیابی اش از عملکرد مربیان کروات در فوتبال ایران تصریح کرد: کرانچار و برانکو مربیان بزرگی در کرواسی هستند که در فوتبال ایران کار کرده اند. ضمن اینکه ۲ مربی خودم یعنی تومیسلاو ایویچ و استانکو پاپله کوویچ مربی من بوده اند که در ایران کار کرده اند بگوویچ، بوناچیچ هم نتایج خوبی کسب کرده اند، اما برانکو با پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران عالی نتیجه گرفت. کرانچار هم در سپاهان نتایج خوبی کسب کرد. همه مربیان کروات خصوصیات خوبی دارند، اما برانکو بهترین مربی کروات در فوتبال ایران بوده است.

او درباره احتمال جذب بازیکنان جدید از سوی باشگاه شاهین بیان کرد: می‌توانم بگویم اکنون بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارم که در این هفت روز خیلی پیشرفت کرده اند. می‌توانیم ۲ بازیکن را به عنوان بازیکن سهمیه آزاد جذب کنیم، اما این بازیکنان باید امتیاز و کیفیت خوبی را به تیم ما اضافه کنند. با این وجود در نیم فصل با توجه به نیاز و محدودیت‌های مان بازیکنان جدیدی را جذب می‌کنیم.

او درباره شرایط قراردادش با تیم شاهین گفت: می‌دانم شاهین شرایط بدی دارد و هرکس در فوتبال است از این شرایط آگاهی کامل دارد. تا آخر فصل قرارداد امضا کرده ام. هواداران بوشهری بسیار عالی هستند و با این تیم زندگی می‌کنند تمام توان خود را برای نتایج خوب این تیم به کار می‌گیرند و از کادفنی و مدیریت برای نجات دادن تیم انتظار حمایت داریم تا به قدرت برسیم.

میشو در پایان تصریح کرد: در این هفت روزی که به تیم اضافه شدم مهم‌ترین کارم این بود که تیم را از لحاظ روانی از شرایط فعلی اش خارج کنم و برای پیشرفت تکنیکی، تاکتیکی و بدنی بازیکنان تلاش کنم. سال‌های زیادی در فوتبال بوده ام و می‌دانم اول باید ساختار دفاعی مان را سازماندهی کنیم. اینکه ۲۲ گل خورده و تنها ۵ گل زده ایم یعنی کار غلطی در بخش دفاعی و تهاجمی انجام داده ایم. مشکل مان انتقال از فاز حمله به دفاع است و باید بهتر شویم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی شاهین در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار