انعکاس بیش از هزار دقیقه سفر دولت تدبیر و امید از شبکه یزد و خبر

مدیرکل صداوسیما مرکز یزد گفت: هزار و ۵۶۱ دقیقه برنامه از سفر دولت تدبیر و امید از قاب شبکه یزد و خبر پخش شد.

امیر احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  : در سفر دولت تدبیر و امید به استان، صدا و سیمای مرکز یزد هزار و ۵۶۱ دقیقه برنامه تولید و از شبکه‌های یزد و خبر پخش کرد.

او افزود: استقبال مردمی از میدان امیر چخماق یزد و سخنان ریاست جمهوری، شورای اداری استان، ارتباط اینترنتی با ده شهرستان استان و افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و زیرساختی به صورت زنده از شبکه یزد و ملی پخش شد.

پهلوانیان افزود: معاونت سیمای مرکز یزد ۶۳۰ دقیقه برنامه را در قالب برنامه‌های ارمغان حضور، و، اما امشب و سند افتخار تولید و پخش کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد افزود: ششصد و سی و دو دقیقه برنامه رادیویی با عنوان برنامه‌های ارمغان حضور، چادیشب، رو در رو، نسیم صبح، کرباس و یزدانه نیز به صورت زنده سفر دولت تدبیر و امید را پخش کرد.

او گفت: معاونت خبر در مجموع ۲۱۵ دقیقه برنامه شامل ۸۹ گزارش خبری و تولیدی در بخش‌های مختلف رادیو و تلویزیون و ارتباط با بخش‌های خبری ۹ و ۱۱ شبکه یک سیما و شبکه خبر و ارتباط خبرنگار معاونت خبر با شبکه یزد و تهیه گزارش از بازدید ریاست جمهوری از شرکت گندله سازی اردکان این حضور را انعکاس داد.

پهلوانیان ادامه داد: همچنین معاونت فضای مجازی نیز ۳۶ گزارش تصویری و ۴۸ دقیقه گزارش‌های خبری در فضای مجازی انعکاس دهنده سفر دولت تدبیر و امید دردیار دارالعباده یزد بود.

انتهای پیام/ی

بیش از هزار دقیقه سفر دولت تدبیر و امید از شبکه یزد و خبر پخش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار