رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ساری:

توقعات غربی‌ها حد و اندازه ندارد

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در آیین معارفه نماینده ولی فقیه مازندران در ساری گفت: توقعات و خواسته های غربی ها از ایران حد و اندازه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین  محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین معارفه نماینده ولی فقیه مازندران در ساری گفت: دانشمندان ایرانی اکنون در صنایع موشکی به توانمندی رسیدند که اهداف مورد نظر را تا ۲ هزار کیلومتر می‌تواند مورد اصابت قرار دهند.

او با بیان اینکه غربی‌ها ذره‌ای از تحریم‌ها را کم نکردند، افزود: غربی‌ها هیچگاه خیرخواه ما نبودند و نیستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آن‌ها اکنون می‌گویند موشک‌های ایران باید تا ۱۵۰ کیلومتر برد برداشته باشند و حتی پا را فراتر گذاشته و درباره مباحث دینی مانند حجاب بانوان ایرانی نظر می دهند و مخالفت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  محمدی گلپایگانی گفت: حضور ۶ هزار طلبه مازندرانی که در قم در حال تحصیل هستند نشان می‌دهد مردم این منطقه متدین و علاقه‌مند به آموزه‌های دینی هستند.

او ادامه داد: تمام سعی رژیم طاغوت این بود که شمال کشور را با گسترش ناهنجاری‌های اخلاقی به سمت فساد پیش ببرند و از معارف دینی جدا کنند، اما نتوانستند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مازندرانی‌ها و اهالی شمال کشور بعد از پیروزی انقلاب نشان دادند تا پای جان برای انقلاب ایستادند.

او آیت الله طبرسی را شخصیتی ساده زیست و دور از مطامع دنیوی دانست و گفت: کسی که پیشوای مردم در یک کشور اسلامی قرار می‌گیرد ابتدا باید خودش به دستورات و آموزه‌های دینی عمل کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین  لائینی را شخصیتی فاضل متدین و باتقوا اعلام کرد و گفت: برای انتخاب ائمه جمعه و نمایندگی، ولی فقیه قبل از تصمیم گیری کار زیادی می‌شود.
بیشتر بخوانید:معارفه نماینده جدید، ولی فقیه در مازندران؛ فردا
انتهای پیام/ س

توقعات غربی ها بی حد و مرز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۰۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
بمب اتمی را بسازید // هیچ غلطی نمیتونن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
فقط از ايران ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
نباید به خواسته هاشون توجه کرد.