قطع یارانه ۸۳۰۰ سرپرست خانوار در آذربایجان شرقی

مدیرامور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت:از تعداد ۲۰۰ هزار خانواری که در این مرحله به عنوان دهک‌های درآمدی بالا شناسایی شده‌اند، حدود ۸۳۰۰ سرپرست خانوار بوده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پرویز پناهی مدیرامور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: سهمیه استان آذربایجان شرقی از تعداد ۲۰۰ هزار خانواری که در این مرحله به عنوان دهک‌های درآمدی بالا شناسایی شده‌اند، حدود ۸۳۰۰ سرپرست خانوار بوده و یارانه این افراد قطع شده است.

او در خصوص قطع یارانه برخی خانوار‌ها در استان، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نقشی در قطع و وصل یارانه‌ها ندارد و یارانه افراد مستقیما از طرف مرکز قطع می‌شود.

او گفت: افرادی که یارانه آن‌ها قطع شده است، برای اعتراض در این زمینه باید به دفاتر پیش خوان دولت مراجعه کنند و فرمی را پر کنند تا در صورت رضایت، تمامی دارایی‌های آن‌ها توسط دولت رصد شود.

او افزود: افرادی که از آن دسته از دهک‌هایی هستند که به اشتباه یارانه شان قطع شده است و یا فکر می‌کنند باید در رابطه با قطع یارانه آن‌ها تجدید نظر انجام گیرد، با شماره تلفن گویای سازمان هدفمندی یارانه‌ها تماس گرفته و از این طریق راهنمایی دریافت کنند که به کجا مراجعه کرده و چه اقداماتی انجام دهند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ش

یارانه ۸۳۰۰ سرپرست خانوار در آذربایجان شرقی قطع شده است

برچسب ها: دارایی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار