بهره مندی ۲۰ هزار زائر از خدمات پزشکی و درمانی در مرز چذابه

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره مندی ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات پزشکی و درمانی در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران ارائه خدمات به زائران رابعین حسینی از سوی تیم‌های پزشکی مستقر در این پایانه مرزی را مطلوب توصیف کرد و گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون برای کنترل سلامت زائران، یک تیم کامل در این پایانه مرزی مستقر شدند و ۲۰ هزار نفر را ویزیت کرده‌اند.

او به متولد شدن یک نوزاد در این پایانه مرزی طی دیروز اشاره و اظهار کرد: درحال حاضر نیز یک نفر بیمار دارای نارسایی کبد قرار است با بالگرد به بیمارستان اعزام شود.

حریرچی اذعان داشت: همچنین یک فوق تخصص بیهوشی جراحی قلب نیز در این پایانه مرزی مستقر شده و در کنار سایر تیم‌های پزشکی در زمینه ویزیت بیماران اقدام می‌کند که تمام این افراد به صورت داوطلبانه در این منطقه حضور یافته اند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اگرچه در روز‌های آینده شاهد تراکم جمعیت در این پایانه مرزی هستیم، اما در زمینه خدمت رسانی بهداشتی و درمانی هیچ کمبودی احساس نمیشود.

این مقام مسئول بیان داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای تقویت تیم‌های پزشکی بر اساس افزایش جمعیت پیش بینی شده تا بتوانیم خدمات بهتری را به زائران اربعین ارائه دهیم.

ایرج حریرچی ادامه داد: تیم‌های مختلفی از سراسر کشور در چهار مرز مستقر شده اند و هیچ کمبودی از نظر نیروی انسانی برای خدمت رسانی به زائران اربعین نداریم.

او همچنین به زائران توصیه کرد که هیچگاه سفر خود را به تاخیر نیندازند و با توجه به تراکم جمعیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیارت کرده و به کشور بازگردند.

حریرچی گفت: انتظار می‌رود زائران اربعین از آب معدنی بسته بندی شده استفاده کنند و نکات بهداشتی را نیز به خوبی رعایت کنند.

او اظهار داشت: همچنین کنترل تب بیماران در کشور عراق نیز از دیگر خدماتی است که در اربعین امسال به زائران اربعین ارائه شده است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی توسط تیم‌های پزشکی مستقر در پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

انتهای پیام/گ

سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چذابه

برچسب ها: اخبار پزشکی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.