استاندار خراسان رضوی:

امنیت پایدار امروز کشور مدیون سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

استاندار خراسان رضوی گفت: امنیت پایدار امروز شهر‌ها و روستا‌های کشور مدیون سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در دوران دفاع مقدس از داشتن حداقل تجهیزات جنگی محروم بودیم، اما امروز سپاه به اندازه‌ای قدرتمند شده است که از موشک و پدافند هوایی صحبت می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امروز شهر‌ها و روستا‌های کشور مدیون سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است، ادامه داد: انسجامی که امروز بین نیرو‌های مسلح وجود دارد، فوق العاده است و به لطف خداوند متعال، همه ماموریت‌های از قبل تعریف شده، در موعد مقرر انجام می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: بعد دوران دفاع مقدس هیچ کسی تصور نمی‌کرد که روابط ایران و عراق به اندازه امروز درآمیخته شود و دو کشور در سیاست‌های منطقه‌ای حرکت‌های هماهنگ انجام دهند؛ این نتیجه زحمات برادران عزیز سپاهی است.

رزم حسینی افزود: بعد از انقلاب به رغم همه مشکلات، در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است و آمار‌های قابل دفاعی در این زمینه وجود دارد که می‌توان مصادیق آن را برشمرد.

او تصریح کرد: البته کاستی‌هایی در مسائل معیشتی مردم وجود دارد که مسائل داخلی، تحریم‌ها و بازسازی‌های دوران دفاع مقدس در آن بی تاثیر نبوده است، اما به هرحال باید در گام دوم انقلاب به دنبال الگوی جدیدی در اداره کشور باشیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با سبک مدیریتی گذشته نمی‌توان در حوزه فرهنگ و اقتصاد موفق شد، گفت: تا زمانی که در حوزه اقتصاد تحولی صورت نگیرد و مسئولیت توسعه کشور به شرکت‌های توسعه گرا واگذار نشود، نباید انتظار توسعه همه جانبه داشت.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

توسعه همه جانبه و پایدار نیازمند تغییر در سبک اداره کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.