مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خبر داد؛

پایش وضعیت ارتباطی ۳۰۷ روستای استان سمنان

سید یاسر حسن‌پور با اشاره به اجرای طرح پایش زیرساخت ارتباطی روستاهای این استان گفت : وضعیت ارتباطی ۳۰۷ روستای استان سمنان پایش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن‌پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه این طرح در قالب  پایش ارتباطات روستایی انجام می‌شود گفت : در این طرح وضعیت امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات روستاها علاوه بر ثبت اطلاعات عمومی نیز انجام شد.

او افزود : بررسی وضعیت ارتباطات تلفن ثابت و سیار، رومینگ اپراتور‌های فعال و اینترنت پرسرعت از دیگر مواردی است که در این طرح بررسی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اجرای طرح پایش وضعیت ارتباطی در روستاهای این استان گفت: در این طرح وضعیت ارتباطی ‌307 روستای استان سمنان پایش شد.

حسن‌پور با بیان اینکه این طرح با هدف تعیین وضعیت ارتباطی در روستاهای بالای 20 خانوار انجام‌شده است گفت: با اجرای این طرح اطلاعات این روستاها در مدت یک ماه به‌روزرسانی شد.

او با بیان این طرح با کمک و همکاری اداره ارتباطات زیرساخت استان، اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال و کارشناسان ناظر اداره کل ارتباطات استان و شرکت مخابرات منطقه انجام شد گفت: اطلاعات به‌دست‌آمده از اجرای این طرح در سامانه دیار وزارت ارتباطات ثبت شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: اجرای این طرح پیرو دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات انجام شد.

انتهای پیام / ر

پایش وضعیت ارتباطی روستاهای استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.