فرماندار گرمسار خبر داد:

اعتبار ۵۹ میلیارد تومانی برای افتتاح ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار

وحید رجایی گفت : برای تکمیل ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار ۵۹ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، وحید رجایی  فرماندار گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: درمجموع ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی تسهیلاتی باارزش ۵۹ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان در گرمسار به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه تعداد ۷۹ پروژه بااعتبار بیش از ۳۶ میلیارد تومان در حوزه عمرانی گرمسار افتتاح می‌شود، افزود: چهار پروژه در شرکت توزیع برق، هفت پروژه شرکت آبفای شهری، یک پروژه دانشگاه علوم پزشکی، یک پروژه در مخابرات، یک پروژه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، یک پروژه در منابع طبیعی و آبخیزداری، ۱۷ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی گرمسار در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گرمسار از افتتاح دو پروژه در شهرداری ایوانکی و سه پروژه در دانشگاه دولتی گرمسار خبر داد و گفت: افتتاح یک پروژه در شرکت گاز، ۱۷ پروژه آبفای روستایی، یک پروژه بنیاد مسکن و ۲۳ پروژه دهیاری‌های شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

رجایی با بیان اینکه تعداد ۱۰ پروژه اقتصادی تسهیلاتی باارزش بیش از ۲۳ میلیارد تومان در این هفته افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، یادآور شد: سه پروژه صنعتی و معدنی، چهار پروژه در جهاد کشاورزی و سه پروژه در میراث فرهنگی با اشتغال‌زایی ۱۲۵ نفر در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: ۲۱ پروژه به ارزش ۶۴ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در گرمسار کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ح

۲۱ پروژه در گرمسار کلنگ‌زنی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.