مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان :

نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی از دوم تا ششم مهرماه در سمنان دایر شد

عبدالحمید دربانیان گفت : نمایشگاه مبلمان، سرویس خواب و لوازم خانگی با حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالحمید دربانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان گف : این نمایشگاه شامل مبلمان، لوازم خانگی، فرش، لوستر و دکوراسیون داخلی از دوم تا ششم مهرماه جاری در ۱۰۰ غرفه دایر شده است.

او افزود: تولیدکنندگان و صاحبان صنایع از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، البرز، همدان، خراسان رضوی، اصفهان و کرمانشاه، جدیدترین دستاورد‌ها را در حوزه‌های مبلمان، لوستر، دکوراسیون داخلی و صنایع چوب در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان سمنان با تاکید بر نقش نمایشگاه‌ها در حمایت و رونق از تولید، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم خانگی به قیمت مناسب برپا شد.

دربانیان ارائه کالا‌های مدرن ایرانی و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی را از ویژگی‌های نمایشگاه برشمرد و ابراز داشت: رونق کالای ایرانی، حمایت از مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت تولید و ارائه کیفیت‌های برتر از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

او تاکید کرد: با برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توان در شناسایی و تامین سلیقه شهروندان و بازدیدکنندگان گامی موثر برداشت.

شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با حضور در محل دایمی نمایشگا‌ها واقع در ضلع شرقی بوستان سوکان سمنان از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ح

رونق کالای ایرانی از اهداف برپایی نمایشگاه مبلمان است

برچسب ها: صنعت ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار