رئیس‌جمهور اوکراین: فقط پسر ۶ ساله‌ام می‌تواند بر من فشار بیاورد

ولودیمیر زلنسکی تحت فشار قرار گرفتن از سوی همتای آمریکایی خود در تماس تلفنی جنجالی را رد کرد.

رئیس‌جمهور اوکراین: فقط پسرم می‌تواند بر من فشار بیاوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در تماس تلفنی ماه ژوئیه او را تحت فشار قرار داده است تا در تحقیقات مربوط به یک فساد مالی مشارکت کند گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند من را تحت فشار قرار دهد، مگر پسر شش ساله ام.

زلنسکی امروز در کنفرانس خبری در نیویورک و پیش از دیدار با ترامپ به خبرنگاران گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند مرا تحت فشار قرار دهد، چون من رئیس‌جمهور یک کشور مستقل هستم.تنها کسی که می‌تواند به من فشار بیاورد پسرم است که شش سال دارد».

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا سه‌شنبه تحقیقات رسمی استیضاح ترامپ را آغاز کردند و او را متهم کردند که به دنبال کمک‌های اوکراین برای ضربه زدن به رقیب انتخاباتی خود جو بایدن پیش از انتخابات سال آینده است. ترامپ با رد این اتهامات آن‌ها را بی‌اساس و توهمی خواند.

هفته گذشته، رسانه‌های آمریکایی با استناد به شکایت یک افشاگر اعلام کردند که ترامپ طی تماس تلفنی در ماه ژوئیه با رئیس‌جمهور اوکراین، چندین بار از او خواسته است تا در تحقیقی در خصوص فساد در معاملات تجاری «هانتر بایدن» پسر جو بایدن با یک شرکت گاز در اوکراین مشارکت کند و در این راه از شخص بایدن نیز تحقیق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار