با حضور ابتکار؛

سند پیشنهادی ارتقاء وضعیت زنان وخانواده یزدی تصویب شد

سند پیشنهادی ارتقا وضعیت زنان وخانواده یزدی با ١٢ رای موافق در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد تصویب شد.

سند پیشنهادی ارتقاء وضعیت زنان وخانواده یزدی تصویب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سند پیشنهادی ارتقا وضعیت زنان وخانواده یزدی با ١٢ رای موافق در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد تصویب شد.

سند ارتقا وضعیت زنان وخانواده یزدی با حضور ابتکار، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد، با ١٢ رای موافق، چهار رای ممتنع و دو رای مخالف در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان، تصویب شد.

اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان‌ها به منظور احقاق حقوق همه مردم، تحقق عدالت جنسی، توجه مسئولانه به پایداری محیط زیست و توسعه ظرفیت‌های ملی بر اساس اسناد، تکلیف دستگاه‌ها می‌باشد.

نژادی افزود: چهاردهمین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده با محوریت عدالت جنسی و استفاده بانوان در دستگاه‌های مدیریتی پس از یک سال برنامه ریزی به تصویب رسید.

نژادی در ادامه به حضور موثر بانوان در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: تقویت و بکار گیری این نهاد ( زنان ) در جامعه، می‌تواند اعتلای خانواده را تضمین کند.

طالبی استاندار یزد نیز در این جلسه بابیان اینکه زنان در جامعه واستان از اهمیت ونقش بالایی برخورد دارند افزود: خوشبختانه در چند ماه گذشته شاهد حضور بخشدار زن و معاون استانداری زن در استان یزد بودیم که همین امر یک جهش خیلی خوب برای مدیریت زنان در استان بود.

انتهای پیام/ غ

سند پیشنهادی ارتقاء وضعیت زنان وخانواده یزدی تصویب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.