معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبرداد:

رتبه هشتم اشتغال بانوان یزدی در دستگاه های دولتی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: استان یزد با میزان ۱۲ و ۴ دهم درصد اشتغال زنان در دستگاه‌های دولتی، رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص داد.

رتبه هشتم اشتغال بانوان یزدی در دستگاه های دولتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: استان یزد با میزان ۱۲ و ۴ دهم درصد اشتغال زنان در دستگاه‌های دولتی، رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص داد.

ابتکار  افزود: بیش از ۹۱ درصد بانوان یزدی  باسواد هستند این در حالی است که بر اساس آخرین آمار، بانوان استان یزد رتبه دوم نرخ بیکاری را در کشور به خود اختصاص داده اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: افزایش مشارکت زنان در دولت یک نگاه راهبردی است و امیدواریم با توجه به تصویب این سند و البته همت دستگاه‌ها وضعیت اشتغال زنان یزدی نسبت به گذشته اتقا یابد.

او با بیان اینکه اشتغال دختران فارغ التحصیل را باید در وهه اول مد نظر قرار دهیم اظهار کرد: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن، ما باید به اقتصاد درون‌زا، بیش از پیش توجه داشته باشیم و استان یزد به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های علمی و تخصصی در منابع طبیعی، گردشگری و میراث فرهنگی و ...می‌تواند راه‌های جدیدی را پیش روی ما قرار دهد.

انتهای پیام/ غ

استان یزد رتبه هشتم کشوری اشتغال بانوان در دستگاه‌های دولتی،  را به خود اختصاص داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.