۷۷ مصدوم و کشته در یک شبانه روز

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان، ۶۹ نفر مصدوم و ۸ نفر کشته شدند.

۷۷ مصدوم و کشته در یک شبانه روزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  و بنا به اعلام روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سیدمحمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به حوادث ثبت شده در سامانه اورژانس پیش بیمارستانی در ۲۴ ساعت گذشته، یعنی از ساعت ۱۲ ظهر دیروز تا ۱۲ ظهر امروز در سطح استان کرمان، ۸ نفر ناشی از حوادث ترافیکی جاده‌ای قبل از رسیدن آمبولانس به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخته اند.

او افزود: در این بازه زمانی، ۶۹ نفر ناشی از حوادث ترافیکی جاده‌ای مصدوم شدند.

صابری بیان داشت: مصدومان بااقدامات تیم‌های فوریت‌های پزشکی در محل حادثه درمان و یا به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آمار تکمیلی جان باختگان ناشی از حوادث ترافیکی مربوط به بازه زمانی گزارش شده از طریق پزشکی قانونی و سایر نهاد‌های ذیربط اعلام می‌شود.

او با اشاره به اینکه بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور، بیشترین آمار جان باختگان حوادث ترافیکی هر سال مربوط به شهریور است به نحوی که در ۱۰ سال گذشته، ۱۹ هزار و ۹۹۲ نفر، تنها در شهریور جان خود را از دست داده اند، از مردم خواست، توصیه‌های ایمنی را برای حفظ جان خود جدی بگیرند.

انتهای پیام/ح

۸ کشته درتصادفات یک روزگذشته کرمان

برچسب ها: تصادفات ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار