در آستانه دهم شهریور؛

بزرگداشت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی در سمنان

در آستانه دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، استاندار سمنان و هیات همراه در آئین صبحگاه مرکز آموزش وظیفه و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در این مراسم یکی از مولفه‌های شاخص قدرت جمهوری اسلامی ایران را وجود نیرو‌های پرانگیزه، خدامحور و مجاهد در نیرو‌های مسلح برشمرد وگفت: این جان برکفان با روحیه ارزشی و شهادت طلبی خود همواره برای حفاظت از کیان اسلامی آماده اند.

او سربلندی مردم ایران اسلامی در جنگ اراده‌ها را یادآور شد و تاکید کرد: استکبار جهانی از تلفیق فشار اقتصادی، جنگ روانی و تهدید نظامی به دنبال به زانو درآوردن ملت غیور ایران و تحمیل خواسته‌های نا بحق خود بودند که با استقامت و ایستادگی مطلوب این توطئه بی اثر شد.

استاندار سمنان ناامن کردن منطقه خاورمیانه را از راهبرد‌های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه نفوذ ایران دانست و تصریح کرد: حضور دشمن شکن و حماسه ساز مردم در صحنه‌های دفاع و پشتیبانی از میهن همیشه ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی بوده است.

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در این مراسم به دانش روز و بومی طراحی و ساخت انواع تجهیزات و سامانه‌های پدافندی به دست متخصصان جوان اشاره کرد و گفت: سامانه موشکی باور ۳۷۳ و سامانه پدافند هوایی ۱۵ خرداد از جمله این دستاورد‌های غرور آفرین است که به واحد‌های رزمی تحویل شده است.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا علیان نژادی به اعتراف بسیاری از مراکز تحقیقاتی و رسانه‌ای استکبار به قدرت و جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: قدرت مقابله و بازدارندگی و دفاع و حفاظت از حریم هوایی کشور در سطوح تراز اول دنیا قرار دارد.

همچنین در نشست مشترک مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندهان این مرکز برخی مشکلات زیربنایی، خدماتی، آموزشی و عمرانی بررسی و تصمیمات لازم جهت رسیدگی اتخاذ شد.

انتهای پیام / م

سامانه موشکی باور ۳۷۳ از دستاورد های غرور آفرین پدافند هوایی ارتش است

برچسب ها: مدیریت بحران ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.