امام جمعه اراک:

اسلام با تنبلی و از زیر کار و مسئولیت در رفتن مخالف است

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: اسلام با تنبلی و از زیر کار و مسئولیت در رفتن مخالف است

به جای افساد، اسلام را گسترش دهیم.به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه  این شهر  که  تعدادی از نیروهای پدافند عامل هم حضور داشتند گفت: اسلام با تنبلی  و از زیر کار و مسئولیت در رفتن مخالف است.

 آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ضمن یادآوری هفته دولت به مناسبت شهادت شهید رجایی و  شهید باهنر تاکید کرد: کارگزاران حکومت باید همانند شهدا باشند، زیرا ما در برابر خون شهدا مسئولیت داریم .

او به مشکلات اقتصادی موجود هم اشاره  کرد و افزود : با تکیه بر ظرفیت ها و پتانسیل های موجود تمامی مشکلات از جمله مسائل کارخانجات استان قابل رفع است.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وجود مدیران لایق و با کفایت در کنار همت و اراده را در این مسیر بسیار با اهمیت دانست و خواستار جدیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در رسیدگی به امور کارخانجات و احیای آنها شد.

او گفت: مدیران واحدهای صنعتی باید به دنبال طرح و برنامه باشند و با راه اندازی مراکز تحقیقاتی گام های جدید و نوآورانه در حوزه صنعت برداشت.

امام جمعه اراک افزود : از ماه محرم و اتفاقات در آن افتاده  انرژی مثبت بگیریم و در همه زمینه ها قدرتمند شویم.

او با بیان اینکه حکومت امام حسین بر دلها حاکم است گفت: امام حسین برای از بین بردن فساد قیام کرد و ما هم به جای افساد، اسلام را گسترش دهیم.

انتهای پیام / م

امام جمعه اراک: امام حسین برای از بین بردن فساد قیام کرد

 

برچسب ها: نماز جمعه ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.