استاندار مرکزی:

فعالیت پر بازده صنایع و رونق تولید در استان مرکزی/ نرخ بیکاری بسیار پایین است

آقازاده از ایجاد هفت هزار فرصت شغلی با افتتاح طرح های هفته دولت در استان مرکزی خبر داد.

فعالیت  پر بازده صنایع و رونق تولید در استان مرکزی/ نرخ بیکاری بسیار پایین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ؛آقازاده استاندار استان مرکزی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اراک به مناسبت هفته دولت گفت: دوهزار میلیارد تومان برای بهره برداری از طرحهای هفته دولت هزینه شده است که با بهره برداری از این طرح ها هفت هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

وی افزود: استان مرکزی از نظر پایین بودن نرخ بیکاری جزو استان های برتر است و این نشان از فعالیت صنایع و رونق تولید است.اما علیرغم دستاوردهای حاصل شده، در حوزه هایی همچون اشتغال هنوز گرفتار مسائل زیادی هستیم

وی اظهار کرد: در هفته دولت امسال بیش از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با اشتغال بیش از 7 هزار نفر افتتاح می شود که عمده این سرمایه گذاری ها توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: مردم ایران با عقلانیت و هوش و زکاوت خود توانستند شرایط تحریم و محدودیت های بوجود آمده را به فرصت تبدیل کنند و به خود کفایی در بخش های مختلف برسند.

آقازاده گفت : مردم ایران صرف نظر از تبلیغات سوء دشمنان و بی تفاوت به آنها همچنان بر سر موضوع حمایت از امامت و ولایت ایستادند و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: دولتمردان و مسئولین باید قدر مردم ایران را بدانند زیرا در چهار دهه گذشته این مردم بودند که با حضور در صحنه در مقابل توطئه های همیشگی دشمن ایستادند.

انتهای پیام / الف

سخنان استاندار استان مرکزی به مناسبت هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.